Našim prvým závodným strojom sa stalo pomerne neznáme japonské auto – Daihatsu Charade. Keď sme ho kúpili bolo v takom stave, že väčšina ľudí by ho vyhodila do šrotu… Karoséria bola totálne zhrdzavená, uchytenia ramien na nápravách boli odtrhnuté, motor sa prehrieval… V podstate všetko bolo zlé, ale túžba pretekať bola silnejšia, takže sme auto svojpomocne opäť postavili na kolesá, odpracovali sme na ňom stovky hodín, ale postupne sa nám úspešne podarilo ho prestavať na konkurencieschopné rally auto.
Stručné údaje:
Značka: Daihatsu
Model: Charade G112
Rok výroby: 1990
Pohon: permanentný 4wd
Motor: HC-E
Obsah: 1298 ccm
Výkon: 66kW/90PS pri 6500ot./min
Úpravy: Výfukové zvody na mieru, priechodný výfuk, chladiaca kvapalina Evans
Brzdy:
Kotúčové vetrané vpredu
Kotúčové vzadu
Podvozok: Sériový s tuhšími tlmičmi
Palivo: Benzín
Disky, pneu: 13″ ATS Classic/Yokohama Advan A048 185/60R13
Hmotnosť: cca 950 kg
komunikácia: Intercom OMP
Bezpečnosť:
Všetko podľa predpisov pre sk. P v Slovenkom rally pohári
Pevný ochranný rám podľa prílohy J predpisov FIA
Sedačky: Turini, s homologizáciou do roku 2015
Pásy: Štvorbodové Turini, s homologizáciou do roku 2016
Hasiace prístroje s uchytením podľa predpisov pre sk P
Ochranná lyžina pod motorom

Ďalším závodným strojom, vďaka ktormému sme sa stali Majstrami Slovenska 2016 v triede 7 sa stala Honda Civic 1,6 VTi

Stručné údaje:
Značka: Honda
Model: Civic
Rok výroby: 1998
Pohon: Prednej nápravy so samosvorným diferenciálom
Motor: 1,6 V-tec
Obsah: 1595 ccm
Výkon: 185ps
Úpravy: Podľa homologácie pre skupinu N, triedu 7/9

Naša Honda Pripravená na štart nonej RS 12239871_936005596437346_5380483490260727592_n

Prvý továrenský závodný špeciál, s ktorým sme mali možnosť pretekať je Peugeot 208 R2

Stručné údaje:
Značka: Peugeot
Model: 208 R2
Rok výroby: 2016
Pohon: Prednej nápravy so samosvorným diferenciálom a sekvenčnou prevodovkou
Motor: 1,6 s úpravami podľa homologácie
Obsah: 1598 ccm
Výkon: 185ps
Úpravy: Podľa homologácie pre triedu R2 (veľké úpravy)

777